Χρόνια Πολλά και Καλή Αρχή!

20130201-114721.jpg

Hμέρα γενεθλίων η σημερινή για την ΕΛΕΩΝΟΡΑ ΖΟΥΓΑΝΕΛΛΗ, η οποία παρουσίασε χθες το καινούριο της πρόγραμμα που ξεκινά 2 Φεβρουαρίου. Με τίτλο »ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΩΡΑ» ακούσαμε νέα τραγούδια, διασκευές προηγούμενων (όπως την »ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ» σε ύφος »ΒΑΝG BANG», που της ταιριάζει περισσότερο) αλλά και μέρος του ..
προγράμματος με αγαπημένα ελληνικά, από Σ. Κραουνάκη, Μ. Πλέσσα, μέχρι και Β. Τσιτσάνη. Ξεχωρίζει η »ΔΟΥΛΕΙΑ», το »ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ», »ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙΣ» και από τα καινούρια της τραγούδια, το »ΜΟΝΑΧΑ ΕΓΩ» που ήδη έχει αγαπηθεί από το τους fans της EΛΕΩΝΟΡΑΣ. Το fan club έδωσε δυναμικό παρών στην εκδήλωση, κρατώντας ένα κόκκινο πανό που έλεγε »Έλεως» με την κάθετη γραμμή που κόβει το »ω» στη μέση (δείτε και στο http://www.facebook.com/pages/Ελεως-Official-Fan-Club/450891678290162?ref=ts&fref=ts). Η ΕΛΕΩΝΟΡΑ μίλησε για πολλά πράγματα. Είπε χαρακτηριστικά: »Μερικά τραγούδια έχουν περισσότερα »νεύρα», αλλά τα νεύρα πάνε μαζί μου, είναι η Ελεωνόρα και τα νεύρα. Αλλάζω τα μαλλιά μου με την διάθεσή μου, τώρα τα αφήνω να μακρύνουν, να γίνω κορίτσι πάλι. Μ’ αρέσουν οι συνεργασίες, μου έχουν κάνει καλό και με έχουν εξελίξει. Με τη γενιά μου δεν έχω καταφέρει να συνεργαστώ, και γιατί τα παιδιά τα άλλα έχουν την τάση να παρουσιάζουν μόνοι τις δουλειές τους, αλλά και το να συνεργαστείς, απαιτεί ένα σημαντικό στοιχείο της συγκρότησης και της εμπιστοσύνης στον εαυτό σου. Μπορεί να κάνουμε διαφορετικά πράγματα,αλλά μπορούμε να συνυπάρξουμε». Τέλος, για τη »ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΤΩΡΑ» είπε ότι »είναι στα μέτρα μου, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ!». Καλή αρχή ΕΛΕΩΝΟΡΑ και happy birthday!

20130201-114742.jpg

20130201-114652.jpg

20130201-114751.jpg

1 comments on “Χρόνια Πολλά και Καλή Αρχή!

  1. Ο/Η flashdanced λέει:

    Xρόνια της πολλά!!!!! Είναι εκπληκτική καλλιτέχνιδα που δεν επαναπαύτηκε στο όνομα του πατέρα της αλλά χτίζει μέρα με τη μέρα τη δική της καριέρα και εξελίσσεται θαυμάσια!!!

Σχολιάστε